reklama

Telefonát

Crrrrrrrrn! Crrrrrrrrn! „Harabín. Prosím?“ „Ahoj Pišta, tu je Doktor. Máš čas?“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

„Samozrejme. Čo potrebuješ?“
„Aaaale, mám taký malý problém. Včera mi volal Svätopluk. Stretol sa s Alexom a Bimom , ktorí sa mu sťažovali že ich zväzky ešte stále existujú. Nedali by sa naše zväzky nejak pohodlne odstrániť?“
„Moment, popremýšľam... Čo keby sme zrušili Ústav Pamäti Národa a všetky dokumenty spálili? Povieme, že to bolo v rámci energetickej nezávislosti na Rusku.“
„Hmmmm. Dobrý nápad, Pišta, ale tento rok je tak teplo, že nám nikto neuverí že musíme spaľovať staré papiere.“
„Už to mám! Prinútime ÚPN sa vysťahovať a počas sťahovania sa niektoré zväzky stratia. Vyhovoríme sa, že ich rozpustil kyslý dážď.“
„Výborný nápad. A keď sme už pri tom, mohol by si stratiť aj Pezinčanov zväzok? Hoci je už po smrti, Svätopluk ma s ním ešte stále otravuje. Vieš aký je Svätopluk – o mŕtvych len dobre .“
„Viem, viem... Tak dobre, sme dohodnutí. Zajtra zruším ÚPN nájomnú zmluvu.“
„Ďakujem. Keď ti to prejde, máš u mňa pusu na čelo. Zatiaľ ahoj.“
„Maj sa!“
Klik.

Jozef Purdeš

Jozef Purdeš

Bloger 
  • Počet článkov:  166
  •  | 
  • Páči sa:  226x

Keď som bol mladší, mal som názor na všetko. Čím viac som však toho zažil a videl, tým menej hovorím a viac počúvam. Bojím sa, že onedlho načisot onemiem... Zoznam autorových rubrík:  BiznisHyde parkZelený ostrovAmeeerikaTechnofóbiaĽudiaObrázkyHry a hračkyLen takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu