reklama

Evolúcia musí pokračovať!

Je načase, aby ľudstvo spravilo ďalší významný skok v evolúcii a fyzicky sa prispôsobilo novým podmienkam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

V dnešnej dobe väčšina ľudí žije v domácnostiach. Majú postele, stoly, sem-tam aj stoličky a skrine. Ľudské telo však nie je prispôsobené takémuto štýlu života. Jedna časť tela totiž zavadzia, a spôsobuje ľuďom hrozné utrpenie, a myslím že je načase, aby sme túto časť tela odstránili.

Mám na mysli malíček na nohách. Tento maličký prst spôsobuje mnohým viac bolesti ako zvyšok tela. Všade sa zachytáva, rád sa láme, a nech robíme čo chceme, aspoň raz týždenne si ho poriadne nakopeme. Ja som pomerne šťastný. Ani jeden malíček nemám momentálne zlomený, ale na jednom mi chýba kus kože, a z druhého som si dnes odkopol necht.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Napadá ma len jedno riešenie. Ženy, odteraz si dávajte pozor na partnerov z veľkými malíčkami na nohách. Ploďte deti len s mužmi ktorí majú zakrpatené alebo žiadne malíčky, a časom ľudstvo zmutuje na vyššiu formu, Homo Sapiens Sine Minimus Pollex, Rozumný človek bez malíčka na nohách.

Jozef Purdeš

Jozef Purdeš

Bloger 
  • Počet článkov:  166
  •  | 
  • Páči sa:  226x

Keď som bol mladší, mal som názor na všetko. Čím viac som však toho zažil a videl, tým menej hovorím a viac počúvam. Bojím sa, že onedlho načisot onemiem... Zoznam autorových rubrík:  BiznisHyde parkZelený ostrovAmeeerikaTechnofóbiaĽudiaObrázkyHry a hračkyLen takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu