reklama

Hmla

Mám moje obľúbené miesto pri jazere, kde takmer každý víkend pozerám východ slnka. Raz sa ma počasie snažilo prekvapiť hustou hmlou, ale bol som pripravený...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Občas, keď je ráno veľmi chladné a voda pomerne teplá, vytvorí sa nad hladinou para. Toto však bolo iné – prichádzal teplý front, a ako slnko ohrievalo vzduch, tlačilo vlhkosť dole. Táto hmla prišla zhora, vo forme veľmi hustej ale pomerne tenkej vrstvy. Celý proces, odkedy sa hmla dotkla končekov stromov, kým bola vtlačená do jazera, trval menej ako dve hodiny. Rýchlo meniace sa svetelné podmienky a fakt že som mal vo fotoaparáte Fuji Velvia, film ktorý zvýrazňuje farby, mi pomohli vytvoriť nasledovné obrázky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Jozef Purdeš

Jozef Purdeš

Bloger 
  • Počet článkov:  166
  •  | 
  • Páči sa:  226x

Keď som bol mladší, mal som názor na všetko. Čím viac som však toho zažil a videl, tým menej hovorím a viac počúvam. Bojím sa, že onedlho načisot onemiem... Zoznam autorových rubrík:  BiznisHyde parkZelený ostrovAmeeerikaTechnofóbiaĽudiaObrázkyHry a hračkyLen takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu